Sobota, 20 července, 2024
- REKLAMA -magazín

Zaraďte multipress do tréningového plánu a vybudujte si silu

Pokiaľ vám nezáleží iba na veľkosti svalov, ale chcete aj vybudovať silu, máte viacero možností. Jednou z nich je aj multipress, ktorý prináša niekoľko výhod. Prečo by ste ho mali zaradiť do svojho tréningového plánu?

Pre celkové fitness je dôležitá sila, kondícia aj strava. Zatiaľ čo kondíciu vám prinesie napríklad stacionárny bicykel – rotoped a do stravy môžete zaradiť kvalitný Vegan protein Weider, so silou vám pomôže multipress. Ako?

Aké výhody prináša multipress?

Multipress dnes nájdete v každom kvalitnom fitness centre. Dávno však neplatí, že ide o stroj začiatočníkov. Aj profesionáli ho používajú a s citlivým zaradením do tréningového plánu vám pomôže dosiahnuť vaše silové ciele.

Jeho najväčšou výhodou je bezpečnosť. Obsahuje zaisťovacie prvky, ktoré sa jednoducho používajú, a to aj vo vypätí posledných opakovaní. Nemusíte sa tak obávať toho, že by vám činka ostala v dolnej pozícii.

Pohyb činky je pevne daný a teda vám odpadá úloha stabilizácie pohybu. O niečo menej sa môžete sústrediť na koordináciu, o niečo viac sa môžete sústrediť na silu. Kvôli pevne danému pohybu ho často využívajú aj začiatočníci, ktorí sa ešte len zoznamujú s pohybovými vzorcami.

No a všetky tieto výhody vedú k jednej – môžete si pridať viac váhy. Keďže je bezpečnosť na maxime, pohyb je stabilizovaný, môžete sa sústrediť na silu bez strachu.

Ako multipress zaradiť do tréningového plánu?

Výhody multipressu najviac využijete na základných cvikoch. Používa sa na drepy, benchpress či tlaky na ramená. Pokiaľ vám záleží na sile, multipress vám umožní pridať si na týchto cvikoch o kilo navyše bez toho, aby ste sa museli obávať.

Pre komplexný rozvoj zaraďte niektoré z cvikov na multipresse aj do vášho tréningového plánu a užite si benefity, ktoré z toho plynú.

Najnovšie články

Dalšie články autora