Sobota, 20 července, 2024
- REKLAMA -magazín

Ako kontaktovať Kajotwin.sk podporu?

Niekedy skrátka nejde všetko hladko. Sem – tam sa môže objaviť problém, a to dokonca aj keď pre maximálne hladký priebeh hry robíme jednoducho všetko. Keď sa nejaký taký problém naskytne, rozhodne sa nemusíš báť. Naša Kajotwin.sk podpora je tu pre teba, stačí ju len kontaktovať a svoj problém vysvetliť. Ak chceš vedieť, ako na to, prečítaj si ďalší diel Kajotárovho sprievodcu!

Možnosti kontaktovania Kajtowin.sk podpory

V Kajtowin.sk kasíne ti dávame hneď niekoľko možností, ako zákaznícku podporu kontaktovať. Využiť môžeš napríklad:

  • Kontaktný formulár
  • E-mail (podpora@kajotwin.sk)
  • Telefón (+421 914 707 707)
  • Online chat

Kontaktovať nás môžeš kedykoľvek a záleží len od teba, ktorý z kanálov si vyberieš. Všetky sú ti k dispozícii nonstop, a to vrátane pracovníkov na telefóne a chate. Môžeme ti tak bez problémov poradiť v reálnom čase a tvoj problém okamžite vyriešiť. Nech už je akýkoľvek.

Kontaktovanie podpory cez e-mail alebo kontaktný formulár

Najlepšie je samozrejme kontaktovať podporu prostredníctvom telefónu alebo nášho online chatu. Môžeme tak priamo riešiť tvoj problém hneď a ty nám môžeš presne vysvetliť, čo sa deje. Bohužiaľ sa však môže stať, že je naša telefonická linka obsadená a nezostane ti nič iné ako nás kontaktovať písomne. To môžeš urobiť prostredníctvom kontaktného formulára alebo pomocou e-mailu. Postup je jednoduchý:

  1. V e-maile sa nám pokus čo najpresnejšie opísať svoj problém. Ideálne je tiež pridať screenshoty problému a posielať mail z adresy, ktorú si si u nás zaregistroval.
  2. Pre kontaktný formulár klikni v ľavom hornom rohu na otvorenie menu stránok.
  3. V ponuke klikni na možnosť „Podpora“. Okamžite sa ti zobrazí stránka s kontaktným formulárom.
  4. V kontaktnom formulári vyber predmet svojho dotazu. Následne vyplň meno, e-mail, telefón a čo najvýstižnejšiu správu vzťahujúcu sa k problému.
  5. Klikni na tlačidlo „Odoslať správu“ a počkaj na našu odpoveď.

Na všetky otázky sa snažíme odpovedať čo najskôr. Najneskôr ti však naši pracovníci odpovedia do 24 hodín. Keby bol problém komplikovanejší alebo vyžadoval podrobnejšie riešenie, môžeš sa s nami následne spojiť pomocou telefónu.

Pozri si aj náš Kajotwin.sk blog

Ak sa ti nechce čakať na odpoveď podpory a naša linka je práve obsadená, môžeš si tiež prejsť náš Blog. V ňom nájdeš celý rad návodov, tipov a fígľov, ktoré ti pomôžu sa nielen  trochu viac zoznámiť s Kajotwin.sk kasínom, ale aj tí môžu pomôcť vyriešiť tvoje problémy rýchlejšie, než by si povedal Kajot.

Najnovšie články

Dalšie články autora